Wahai Kaum Adam,
alangkah berSYUKURnye kamu ini dijadikan sebagai MAKHLUK TERPILIH kerana boleh berpuasa penuh di bulan yang mulia ini..tetapi kenapa la sebahagian daripada kamu sedikit pun tidak menghargai pemberian nikmat tuhan ini...Ruginyer la..susah sangat ker nak puasa penuh..
then latest nie ade Sorang Mamat dlm FB nie..Mengamuk sebab orang wish Selamat Berpuasa kt die..kena plak die tuh memang jenis xmgikut ape yang di perintahkan oleh Allah...
Geram jgk bila bace ape die tulih...mcm bkn bagama Islam jeh..elok lak tuh..kwn2 pn myokong jeh ape tindakan die..hu3..pelik aku Budak2 zaman la nie..rosak akhlak semua..adeh la..mcm nie la dunia nk akhir zaman..Bab Agama selalu diperkotak-katikkn...ade sesetengah tuh..memang xtakut la dengan balasan Allah terhadap diri dia..Padahal..ape yang berlaku itu..adelah musibah dari apa yang pernah dilakukan sebelum ini..tp still nk kate diri dia betul..adoiyai..kehidupan di dunia nie mudah saja..buat baik dibalas baik..buat jahat dptnye pun jahat la..Jangan la nk mempertikaikn ape yg telah ditentukan..trima ajelah seadanya dan selagi pintu bertaubat itu terbuka..bertaubat la..
suke arr mcm nie..mlalut ke tempat lain..padahal nak crite pasal budak laki yg xpose..abes dh kebenda lain lak skrg..ssh sgt gaknye nk pose tuh..hape la korg nie..Hampeh!! memang aku reject uat calon suami..huh!!! aku kate dak ofis aku nie...ape nk jd aku pn xtau...hai la~~

2 comments:
bengong tol mamat tuh... malu aku sebagai saudara Islam dia... get lost lar dari Islam... aisehhh
tau xpe..ade 2 3 lg comment die yg aku xpublish..aku rse die nie mcm dh murtad jer..hu3..mntk djauhkn la dr kite..huhu~~
Post a Comment