hehehe..ini kes mase lunch td, layan karoke kotak kat tepi ofis..tetibe k.As pilih lagu Uji Rashid Feat Hail Amir nie..Pergh..lagu nie memang menangkap kalbu gue la...teringat zaman belajar dulu waktu diploma...Lagu nie kiteorang buat teater muzikal untuk persembahan Dinner Course mase part 5 kwot..hehe..lupe la plak...since dat moment lagu nie memang menjadi idaman kalbu...
Bila memandang gambarmu
Hatiku rasa terharu
Senyuman dibibirmu
Menawan kalbu
Mengapa hanya bayangan
Tak sanggup berjauhan
Andainya kita bersua
Betapa mesra
( korus )
Kudampingimu oh sayang
Hatiku berlagu riang
Teringat malam dan siang
Bertambah sayang
( korus 2 )
Sungguh ku terpesona
Terasa kau bersama
Memberi kucupan mesra
Daku bahgia
Semakin hari kukenang
Jiwaku rasa tak senang
Semakin hari kupandang
Semakin sayang...
( ulang dari korus )
Semakin sayang...( 2X )
Teater tu menceritakan sebuah percintaan dimana si Jejakanya berlaku curang dengan Kekasih hatinya...teater nie lawak2 jer...Pasangan Couple time tu Ayu n Wan..elok la tuh..Wan tu memang mat romeo ckit..huhu~~
itu baru satu persembahan banyak lagu persembahan2 yang menarik yang pernah kiteorang bwat...paling best rasenye Dinner Kolej, menari lagu Jangan Kau Mimpi nyanyian Sarah Raisudin..yg nie paling manis punye kenangan la.Gambar?? xleh nak show off la..PnC...hehe~~
Kat bawah nie..Pic Dinner Black & White Tribute to P.Ramlee..Konon2nye la..ala,dolu2 punye style..nk bwat zaman 60-an...i pun siap berkebaya u..time nie pun,badan slim lg..huhu..xmcm sekarang nie..semakin hari semakin membulat...huhu~~
:: Nie Geng2 aku ::Miss Nana, Miss Iema, Miss Sabrina, Pn.Azlinda & Me ::
Sorng lg..Pn Harmida sedang menangkap Pic ini..
hihihi
:: Sebhagian drpd Dorang adelah Housemate of FullHouse ::Most beautiful Dorm of us
nnt aku tunjuk pic kt rumah tuh..hehe..
:: Inilah die warga DBS part 6 ::Last sem for us being together








3 comments:
yeahhhh... i like tht song tu...
bukan t'ingt kat kak uji rashid tp teringat kat kak pah panji..ahaks..
lagu cintan cintun tuh... leh nyanyi mase kawen ko nanti... nanti ng suami... mesti havoc tuh... kekeke...
weiii memang lain muke ko dulu n sekarang... huk3
K.As: Hahaha...k.pah tuh mmg satu hal..mak lawak utama~~
Imma: wah~~ Tq2..idea yg menarik tuh..
Akn ku pertimbangkn...
Erk..huk3..sedeynye~~
Post a Comment