Salam Alaik',
Alhamdulillah..akhirnya my sis selamat melahirkan anak ketiganya semalam iaitu 4/July/2010 pada pukul 6.30 Pagi..huhuhu~~ Cian dier..sure penat...My sis memdapat Baby Boy....So cute..berat die 3.3kg...arini die baru berusia 2hari..na show off kan korang pic anak buah yang ke 9 aku nie....

Nama yang diberikan memang simple..Musa..aku rase abang ipar aku pilih sempena Nabi Musa A.S sama macam Muhammad...sempena nama Nabi Muhammad..
so arini terpaksa cuti sebab kena jage anak die yang lagi dua orang nie..bukan main seronok la dorang nie dapat baby baru...Mase pie melawat nie da siap bawakan toy nak bagi baby main..hihihi...Muhammad lagi best..baby nie xgerak2 pun...mane nak gerak baby tdo...sangat kiut..p tembam..cuma tang idung tu jer xikut hidung mak ucu die nie..kalo follow comfirm comey dah..(start perasan dah aku nie...hihihi)
so pasni..dalam ofis leh la puji anak buah aku..asyik dengar bahar duk puji anak die jer....semalam dah terkena dah si bahar tu..haha..aku cakap anak buah aku lagi comey dr anak die..kekeke..tension die gaknye..nasib ko la...anak sendri??? kena cari dlu...aku nie pemilik tulang rusuk siapa...huhuhu~~
.jpg)

6 comments:
tomeynyer...
erm.tulah..aku pn geram jer tgk die..
best sgt dpt pgg ms usia die 1 hari...
truja aku dbwatnye..hihihi
hehe..mcm makcik die kn??kn??
makcik dia???? tetttt no komen... kekekeke...
wah..nmpknye makcik terlalu cute shingga cik imma kite xmampu nk berkata-kata..hahaha
Erk...~~~~~ (speechless)
Post a Comment