Salam Alaik,
hurm...sekali lagi kehampaan melanda..lepas satu..satu kejadian yang datang...
Salah sendiri jugak gaknye..xstudy bebtul..
xpela Nurulhuda..tahun depan cuba lagi..
try plak beli buku E-KPLI..rege RM 60..mane tahu..
dengan study yang cekang..berjaya..huhu~~
then..
nampak sangat la xberjaya...
sbb x excited pun nak check..
hehehe..
keputusan dah kuar pada 17/04/2010
baru arini check..
Gagal sekali bukan bererti Gagal selamanya..
[Bukan sekali dah nie..]
huhuhu
...
...
Ada perkara kita boleh Fight untuk MEMILIKI...
dan ada perkara yang kita xperlu fight balik...
just wait...
kalau Ia milik kita...
InysaAllah...
ia akan kembali...
Kalau kita rasa Perkara tu PENTING untuk diri kita..
Go to get it...
itulah yang aku bwat tuk KPLI nie..
CHAIYOK HUDA!!!
"Terima kasih atas minat anda dalam bidang perguruan."
aku rase dorang kena tambah ckit lagi kt hujung tuh..
"Sila cuba lagi untuk tahun depan/ akan datang"
hahaha...
What do u think??
Salah sendiri jugak gaknye..xstudy bebtul..
xpela Nurulhuda..tahun depan cuba lagi..
try plak beli buku E-KPLI..rege RM 60..mane tahu..
dengan study yang cekang..berjaya..huhu~~
then..
nampak sangat la xberjaya...
sbb x excited pun nak check..
hehehe..
keputusan dah kuar pada 17/04/2010
baru arini check..
Gagal sekali bukan bererti Gagal selamanya..
[Bukan sekali dah nie..]
huhuhu
...
Ada perkara kita boleh Fight untuk MEMILIKI...
dan ada perkara yang kita xperlu fight balik...
just wait...
kalau Ia milik kita...
InysaAllah...
ia akan kembali...
Kalau kita rasa Perkara tu PENTING untuk diri kita..
Go to get it...
itulah yang aku bwat tuk KPLI nie..
CHAIYOK HUDA!!!
"Terima kasih atas minat anda dalam bidang perguruan."
aku rase dorang kena tambah ckit lagi kt hujung tuh..
"Sila cuba lagi untuk tahun depan/ akan datang"
hahaha...
What do u think??


No comments:
Post a Comment