Pages

ChaPteR HunDrEd 23: OIAB EvEnT @ AnCasa HoteL


Salam Alaik....

nie saya nak cerita sedikit tentang event Office In A Box yang dianjurkan oleh Telekom Malaysia Berhad bagi Cawagan Kuala Lumpur...Event berlansung di AnCasa Hotel Kuala Lumpur pada 24/March/2010....Hotel nie bersebelahan dengan Puduraya...Event bermula pada pukul 9.30 pagi dan berakhir pada pukul 2petang....

Para customer disambut dengan baik sekali oleh TM Sme Team...kami diberi 1 beg Goodies yang di dalamnya dibekalkan segala info mengenai New Sme Product iaitu OIAB nie...Majlis berjalan dengan lancar....cuma...

the speaker who were presenting bout the product is very2 disappointed la...huhu...sangat2 truk la diorang punya speaker nie...Dua2 orang nie...memang la aku...1st Mss or Mrs Gauri..Channel Manager of Sme Department and 2nd Presenter is En.Aziz...nampak sangat dorang nie xstudy mengenai product baru dorang sendiri...serius benda mcm nie xspatutnya berlaku didalam event yang agak sedikit formal mcm nie...teamwork sangat teruk especially time Q&A segment...

En.Aziz tulah paling best...siap lari lg bila customer tanya soalan drpd dia...then siap mintak customer bg masa 10 min tuk dia cari jawapan sebab dia sendiri xsure tentang apa yang diperkatakan oleh customer...Sampaikan Pengacara Majlis yang terpaksa cover balik untuk dia...giler messy arr...nampak sangat la Speaker nie hanya study part yang dia perlu present..yang lain2 xperlu amek tau...bila customer tanya mula la terpanggil orang sana..orang sini...dan Miss Gauri tuh xsepatutnya duduk menyembang dibelakang apabila dia dipanggil untuk menjawab soalan...bila orang tanya soalan,mula la jawab merapu..yang ditanya lain dijawab lain..mujur dh ujung tuh baru btul jawapan dia...lepas tu baru tergandah nak abeskan sesi Q&A dgn cepat...nampak sangat dorang nie tidak memikirkan kemungkinan2 yang bakal berlaku time tuh..truk arr...dorang patut amek pengajaran sedikit drpd apa yang berlaku...

dan malam nie juga berlansungnya Majlis Pelancaran HSBB(High Speed Broadband) di Dataran Merdeka yang dirasmikan oleh YAB Perdana Menteri Malaysia Dato Sri Najib Tun Razak...so this week memang banyak la event yang diadakan oleh Telekom...huhu...

so far yang lain2 just ok la...makanan dan tempat semua ok berbanding dengan yang dibuat di Golden Horse Hotel di Mines...hehe..yg nie punye event saya xpie..cuma menurut cerita orang yang pie...hehehe...kire nasib korang la kan...

esok pagi ia ini pagi nanti...ingat nak ikut gie Concorde Hotel Shah Alam...Malangnya saya terpaksa ke Telekom MSC untuk menjalani sesi training mengenai registration of OIAB...huhu..menciknye la...huhu...cedey owh...xpela..kena dulukan yang mane penting kan...huhu

No comments: