Pages

ChaPteR HunDrEd 22: Office In The Box [O.I.A.B]

Salam Alaik,

Nah...Arini keje aku duk promote Services yang baru jer...hehehe...Memula td pasal Gmail pastu Website Kotex..Now...Nie product terbaru yang bakal aku handle. Sebab pasni dh xhandle SMEOne Plan dh...So tentang product terbaru nie...aku pn xkhatam lagi..tp procedur die agak sukar jugak...

kalau korang prasan..Duta die Afdlin Shauki..Nk tengok Iklan Office In The Box (OIAB) nie time waktu Berita kt Tb 3..for sure kuar..Die hanye time brite jer ade...xcaye try arr tgk..xkn korang xamek tau isu semasa kwot..[aha..nk kate org...aku pn same jew..kekdg jer tgk biter tuh...hehehe]

Sekarang nie memang la aku bz..haha..bz la sgt..tp mmg bz pn..cume aku jer suke ngelat..mujur jer bahar xmarah aku....kalau time bz tuh..mula otak aku mengong...pastu mula la nk makan orang jew..terlalu bz sampai xde masa tuk Habb Qalbi..cian dia..sure rase tersisih..maaf...huhu...

so kat bawah nie ade sedikit info mengenai OIAB nie..dapat la share ckit kt korang..sbb aku yg kena scan mende nie..dah arr xpenah guna scanner ofis..xpandai pn..terpaksa la uat2 pandai..mujur ok..kalu xok td..mmg aku suh assistant aku yg bwat...hehehe...cuma td die bz jer..so xnk arr suoh..aku bkn la kejam punye manusia...huhu....

point penting product nie untuk SME saje...Small Medium Enterprise...Harap maklum yer...

[For More details just click to the Picture]

Kepada warga SME..kalau2 anda semua terbaca blog saya nie...Pemberitahuan sedikit..
ada Event mengenai Produk ini pada.....


24. March. 2010
Ancasa Hotel Kuala Lumpur

&

25.March.2010
Concorde Hotel Shah Alam

@

8.30 a.m - 3.00 p.m

Kepada yang berminat Anda dijemput Hadir

(=





No comments: