Pages

ChaPteR HunDrEd 15: SaYa Nak..............

Saya nak nie....

[Yg nie Blom Ade lg..huhu]

Dan


........[Yg nie bnyk dh..mcm2 kaler ade]
+

[Yg Nie Bakal2 ade]

Sekali dengan Gadget nie

....


Untuk....

[JoGGiNg]

Agak-agak...bila saya boleh dapat ek???
huhuhu...
ade sape2 x nk belikan or hadiahkan??
hehehe
[Muka xmalunye mintak orang nie]

...˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙...

4 comments:

Imma Yusri said...

Cik Huda.... nak start jog ek??? nak membuang lemak yg ade ek??? je jom, kite jog kames ni kat depan UTP nih... kekekeke....

ape huda, girly tol... semo ko nak pink ek???

C'chanteque Manes said...

Haah..huhu..terlalu bnyk dh nie..nk kena buang ckit..kang nek lemak lak aku..hik3..Amboi2..kalu la UTP tu sblh pantai dlm jer...mmg ari2 aku ajak ko jog..huhu..

Hahaha...cute kan?? minat pink..tp xbnyk brg pink..kalu brg2 nie..bnyk itam or merah...skrg nie suka kaler merah la..nmpk brani..ngee~~ pink nie sesdp mata aku memandg jer..hihi

Imma Yusri said...

hahaha... klu sebelah pun xtentu gak ko join aku jog...last2 aku jog sorang2 gak... sob... sob... huhuhu...

merah itu darah... hahaha... terpengaruh ngan cite siong... giler, aku dah jatuh ati ngan Gambit tu... hensem siut....

C'chanteque Manes said...

Uih..aku kt cni sbb xde masa n kawan jer..huhu..kalu x nk gak pie jog...weeknd slalu pie mrayap..weekdays msuk keje kul 9 blek kul6..smpai umah kul 7..mane smpt dh..pastu geng2 aku sume xnk jog..sbb xde kasut..huhu..

kalu kt UTP sure besh gak..mcm aku ronda2 dlm Uitm gtu..hehe..

Alamak..aku xtgk tb la..xpenah gie tgk citer tuh...huhu..maka dgn itu aku tdk knal sape gamit tuh..huhu~~