Tempat: Rumah Pengantin Perempuan
Rantau Panjang, Kelantan.
Tarikh : 13 & 14 March 2010
Masa: 11pagi - 11mlm
di renjis renjis dipilis
ditepungilah tawar...
hai beras kunyit ditabur..
disiram si air mawar...
duduk dua sejoli...
diatas pelamin berseri...
dihias intan baiduri...
sebagai raja sehari..
Rantau Panjang, Kelantan.
Tarikh : 13 & 14 March 2010
Masa: 11pagi - 11mlm
di renjis renjis dipilis
ditepungilah tawar...
hai beras kunyit ditabur..
disiram si air mawar...
duduk dua sejoli...
diatas pelamin berseri...
dihias intan baiduri...
sebagai raja sehari..
Lagu nie aku dedicatekan kepada Harmida Mohd Saman dan Juga Suaminya Noor Affaizul Chik...bwat korang berdua Semoga kekal dan bahagia hingga ke Akhir Hayat..InsyaAllah..mudah2an hendakNYA...
.
.
Alhamdulillah..selamat sudah seorang sahabat baik aku bergelar Isteri..huhu..tunggu yang sorang lagi tu plak..Aliya..hehehe..turn ko dlu..baru aku yer...Ha.Soalan yg borink untuk dijawab ialah..."Awak bila lagi??" hampir kesemua orang tanye aku macam tu..huhu..baik masa majlis tengah berjalan ker dah sudah majlis ker seblom majlis ker nie lah satu2nya soalan yg aku xsuka nak dengar...Jawapan aku.."Saya lambat lagi...belum sampai seru..."hehehe...so far, memang xde perancangan ke arah itu..so belum masanya lagi...Bab2 kawen nie xleh kalut2..banyak benda perlu di uruskan..tengok sahabat aku nie kawen cukup lar..aku pun ikut pening..huhu..
Syarat nak kawen nie..kena betul2 bersedia...dari Mental dan Fizikal selain itu kewangan itu mestilah mencukupi..huhu...aku dah start berkampung rumah Mida dari hari Jumaat lagi...Ahad malam terus balik KL esok trus masuk keje..Arini Selasa..baru aku cuti...haha..tido sakan aku kt
umah..hihihi.
.
Kaler tema yg diplih adalah merah putih...sangat cantik..akad Nikah dilakukan pada malam sabtu..dengan hanya sekali lafaz jer...Alhamdulilah..semuanya berjalan dengan lancar sekali..nie ade sedikit gambar untuk tatapan korang..
hantaran tuk pihak lelaki Merah putih, manakala tuk perempuan Putih hitam...Cantik jugak la...antara rakan yang menghadiri adalah rakan ofis dan kawan2 degree dia..
meriah jugak la...aku plak siap amek test KPLI kt kelantan lagi.hehehe...
Ok..melencong ckit..Test aritu ok la...bleh jawab..ckup masa menjawab berbanding tahun lepas..hihihi..Hope ade la rezeki aku kali nie....hihihi...
done~~
.
.Alhamdulillah..selamat sudah seorang sahabat baik aku bergelar Isteri..huhu..tunggu yang sorang lagi tu plak..Aliya..hehehe..turn ko dlu..baru aku yer...Ha.Soalan yg borink untuk dijawab ialah..."Awak bila lagi??" hampir kesemua orang tanye aku macam tu..huhu..baik masa majlis tengah berjalan ker dah sudah majlis ker seblom majlis ker nie lah satu2nya soalan yg aku xsuka nak dengar...Jawapan aku.."Saya lambat lagi...belum sampai seru..."hehehe...so far, memang xde perancangan ke arah itu..so belum masanya lagi...Bab2 kawen nie xleh kalut2..banyak benda perlu di uruskan..tengok sahabat aku nie kawen cukup lar..aku pun ikut pening..huhu..
Syarat nak kawen nie..kena betul2 bersedia...dari Mental dan Fizikal selain itu kewangan itu mestilah mencukupi..huhu...aku dah start berkampung rumah Mida dari hari Jumaat lagi...Ahad malam terus balik KL esok trus masuk keje..Arini Selasa..baru aku cuti...haha..tido sakan aku kt
umah..hihihi.
.Kaler tema yg diplih adalah merah putih...sangat cantik..akad Nikah dilakukan pada malam sabtu..dengan hanya sekali lafaz jer...Alhamdulilah..semuanya berjalan dengan lancar sekali..nie ade sedikit gambar untuk tatapan korang..
hantaran tuk pihak lelaki Merah putih, manakala tuk perempuan Putih hitam...Cantik jugak la...antara rakan yang menghadiri adalah rakan ofis dan kawan2 degree dia..
meriah jugak la...aku plak siap amek test KPLI kt kelantan lagi.hehehe...
Ok..melencong ckit..Test aritu ok la...bleh jawab..ckup masa menjawab berbanding tahun lepas..hihihi..Hope ade la rezeki aku kali nie....hihihi...
done~~
.jpg)
No comments:
Post a Comment