Pages

ChaPteR NinETy TwO: SeDiH...

SoMething happen today...Ntah kenapa aku rase sedih...rase macam nak tercabut jer jantung nie..huhu~~

tulah..kadang-kadang kita xtau ape yang akan terjadi dalam kehidupan kita...huhu...sape nak tolong aku nie...dah la keje kat opis semakin melambak...sampai nak muntah aku rase tengok kertas2 activation SME nie...huhuhu~~ nie semua TM punye pasal la..pending lama sangat..semalam dapat activation...arini b4 kul 12 nak kena submit report comission..bagai nak gila la aku membuatnya..sekarang tengah lunch..aku amek mase...nk meluahkan isi rasa hati aku nie...

aku sedih...rase macam nak nangis...tetibe dalam otak aku nie duk berkumandang lagu Siti Nurhaliza..Melawan Kesepian...Ntah kenapa lagu nie kena dengan jiwa aku sekrang nie...huhu...
Ya Allah..Tabahkan hati hambaMu Ini...

Imma..aku curik lagu ko nie...hehehe...sorry la yer...huhuhu...=(
-MELAWAN KESEPIAN-

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti


2 comments:

Imma Yusri said...

Apsal ni huda??? sampai nak nangis ni kes berat nih... anyway lg tuh ko thans kat Juju... dia yang hadiahkan lagu tu kat aku dulu... sekarang ko lak.. hehehe...
Macamanapun kita jalani idup seadanya... sedih lebih baik dr ko ketawa sampai x sedar diri... tol x??? hehehe

C'chanteque Manes said...

xtau nk kate la..huhu..benci betul dgn perasaan sendri..huhu...owh.juju yg bg eyh..ko smpaikan kt dia la...hehehe...

hurm..mendalam betul ayat ko tuh..tp btul gak..at least bila sedih nie buat kite realize sumthing..huhu