Pages

ChaPteR SeVenThY FiV3: MuLaI HaRi InI....

2/ Disember/ 2009..........

MuLai HaRi InI akU:


Tak boleh makan NASI dlm Kuantiti yang banyak
[huhuhu...Ntah knape suke sgt mkn Nasi]

*************************

Tak boleh makan MEE
[Mujur xsuke mkn mee sgt prefer kuewtiaw]
=(

***************************

Tak Boleh Makan PIZZA
[huhuhu..Baru jer makan Miggu Lepas]

***************************

Tak Boleh makan KFC
[Yang best2 sume xleh makan]
huhuhu

****************************

Tak Boleh Makan KEK
[Dh la suke makan New York Cheese Cake From Secret Recepi]
huhuhuhu
Sungguh menyedihkan...

************************************

Nak uat cmner..i have..Sekrang nie bkn men lagi berat badan naik..huhu..sebab tu la kena control makan..xleh la nak macam dulu la..agaknya senang hati pas menjadi Single nie kena plak dah keja..dah pegang duit sendri..so xde menda nk pk sgt...huhuhu...Ade orang xlalu makan putus cinta tapi aku terbalik plak..memula dulu jelah aku suka mengurung diri dalam bilik..memang payah nak keluar bilik..sampai mak pun susah...dekat sebulan gak la aku macam tu..then aku pulih semula....haiya..itulah kehidupan...

Diet nie..Bahar punya pasal la nie..Die kate muka aku dah tembam dah..So i need to control my eating..adeh!! bukan dia jer tegur..My Head of Marketing pun kate gitu..betul la tuh..memang berat aku dh naek...suke atau tidak i have too...Tp aku bukan la nk kurus sangat..cuma nak maintainkan berat kepada yang asal jer..huhuhu..

From Now on:
I'M ON DIET!!!!!!

From This:

[Ini Pic Contoh jer]


To Be Likes This:


[xdela kurus cmnie..ibarat jer nie]

Semoga aku berjaya menurunkan berat badan aku...
huhuhu..
Doakan saya & Wish me Luck...

^_____^




2 comments:

Imma Yusri said...

aiseh aku lemah klu mule2 posting nampak makanan... tp upenyer semo makanan tu x leh mkn dah... Kena kuatkan iman untuk mendiet kan diri... aku pun kena diet... org kate aku dah nampak kurus, padahal diorang x tau kolestrol aku camne... hohoho...

C'chanteque Manes said...

Hehehe...terkejut yer...

huhu..itulah pasal..setakat nie alhamdulillah la..ok lg..xtau la hari2 yg mendatang..

Owh..bab kolestrol nie mmg la..payah ckit nk control..huhuhu...tp ko dh kurus, xyah diet2 sgt dh..kurus sgt pn xcun..hehehe..