1. Balik Rumah...Memasak & Basuh Baju...Mandi & Solat..
(Mlm Jumaat..Xtra baca Yassin & Al-Quran)
:: Rase mcm isteri plak..nasib bek xde kemas rumah, jage anak...kekeke..
2. Berehat..menonton tb..Gosok baju tuk gie keje sok..
:: rutin harian okey..bosan..but have to do...huhuhu
3. Tidur..
:: Kenikmatan yang indah diberikan oleh Allah..Yeaahhh!!!
(Mlm Jumaat..Xtra baca Yassin & Al-Quran)
:: Rase mcm isteri plak..nasib bek xde kemas rumah, jage anak...kekeke..
2. Berehat..menonton tb..Gosok baju tuk gie keje sok..
:: rutin harian okey..bosan..but have to do...huhuhu
3. Tidur..
:: Kenikmatan yang indah diberikan oleh Allah..Yeaahhh!!!
Huhuhu...the coming JUMAAT>>> Tomorrow la..
1. Bangun Subuh..then Sambung Tido blek...
:: Rutin yer...kadang2 jer bangun xtido blek..
2. Mandi & Bersiap Pergi Kerja..
:: Jumaat..Mood mmg bored..Otak pk nk blek jer...
3. Extra Job...Keje Baha..xsiap lagi..hehehe...
:: The things need to do la..WAJIB...dh lame sgt Pending...
4. Balik Rumah..Prepare Makan malam..
:: Rutin as same yg atas..huhuhu
5. Perkara WAJIB malam SABTU..Pada Pukul 9 malam..NUR KASIH di TV 3....
:: Memang xleh missed drama nie..then continue Separuh Akhir Juara Lagu...Weee~~
6. Basuh Baju & Packing Barang..
:: Sabtu nak pergi jumpa buah hati kesayangan...hehehe...My Ank Buah yer..jgn salah paham..
7. Tidur...
:: Rutin yer...kadang2 jer bangun xtido blek..
2. Mandi & Bersiap Pergi Kerja..
:: Jumaat..Mood mmg bored..Otak pk nk blek jer...
3. Extra Job...Keje Baha..xsiap lagi..hehehe...
:: The things need to do la..WAJIB...dh lame sgt Pending...
4. Balik Rumah..Prepare Makan malam..
:: Rutin as same yg atas..huhuhu
5. Perkara WAJIB malam SABTU..Pada Pukul 9 malam..NUR KASIH di TV 3....
:: Memang xleh missed drama nie..then continue Separuh Akhir Juara Lagu...Weee~~
6. Basuh Baju & Packing Barang..
:: Sabtu nak pergi jumpa buah hati kesayangan...hehehe...My Ank Buah yer..jgn salah paham..
7. Tidur...
Huhuhuhu...nie lar rutin harian aku bila weekdays...tp weekends berubah ckit..ikut mood..kadang-kadang ade kat Rumah sewa..kadang rumah akak aku kt Nilai..xpun Balik Kampung..this memang WAJIB...Every Month Mesti balik kampung...selalunye time gaji masuk la...hehehe...Borink ker?? xdela jugak..Semalam aku dapat form untuk Comfirmation Keja...Huhhu..cam xcaye jer dah 6bulan keje sini...dari xnak..xnak kejenye..dh dapat keje tetap pn...Macam nie la kehidupan..tiada siapa yang menjangka...
hahaha...nak sambung lagi ker kat bawah nie???xpayah la kan...everything same jer...kalau berubah pun ckit la...Tetibe Missed one moment in My LIfe...huhuhu..Bila Agaknya dapat pergi lagi kan...The Place to go and the best Thing to do...Rase Tenang sangat dapat mengadap Illahi..Aisyeh..tetibe rase cedey plak...I'm a strong gurl...
Actually aku rase bertuah sangat ketika itu sebab mase tu aku tengah menghadapi masalah HATI..Masalah yang lebih teruk dari sekarang nie..sebab tu aku bersyukur sangat...Tetapi ntah kenapa aku masih lagi di Uji dengan Hal yang sama...huhuhu...Takdir ALLAH..tiada siapa yang menghalalngnya...aku bleh terus hidup pn kerana sebaris ayat dalam Al-Quran iaitu Allah tiada akan menguji sekiranya umatnya tidak mampu menghadapi...Mungkin ada Hikmah disebalik kejadiannya...kan...
No comments:
Post a Comment