
AAARRRRRGGGGGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GERAMNYER AKU!!!!!!
HUH!!!
GERAMNYER AKU!!!!!!
HUH!!!
huhuhu...selama aku keje nie..memang xpenah nak hangin melampau-lampau sangat..tapi hari nie..memang la aku bengang teramat...Bengong punye Manusia....Ngee~~ kegeraman yang xbleh nak di bayangkan.....
PAKCIK!!! Ko punya anak buah buat keje xbetul now ko nak salahkan aku pulak????
D@M# La!!!
Siap report kat BOSS eyh..Yang nie memang aku PISS OFF sangat2...
PAKCIK!!! i nie assitant only ma... The Channel Exec & Director will be APPROVE Semua Commission..I Just keluar REPORT SAJA!!!
Aku nie Makan Gaji Jer kt Company nie...SENGAL LA KO!!!!
D@M# La!!!
Siap report kat BOSS eyh..Yang nie memang aku PISS OFF sangat2...
PAKCIK!!! i nie assitant only ma... The Channel Exec & Director will be APPROVE Semua Commission..I Just keluar REPORT SAJA!!!
Aku nie Makan Gaji Jer kt Company nie...SENGAL LA KO!!!!
Mujur aku xjadi HULK jer & Mujur ko tu xde depam mata...Rase nak gie BOM jer Branches PENANG nie..Serabut kepala otak aku jeh!!!! Semua nak cepat...Semua nak orang sediakan..Semua nak disuap...Nak Duit pun sama..Tapi Buat Keje HAMPEH!!! Menyusahkan Orang & Xprofesional...( Aku duk meradang nie pun kire x profesional gak ker ha??hehehe)
Xdela..kali nie memang hangin la..selama nie duk sabar jer..nak itu nak ini..aku ikut jer telunjuk ko..Padahal ko ngan aku, kire ko tuh bawa aku..Ko Clerk jer..Same ngan BOSS ko yang bengong tuh...Aku memang marah dengan korang berdua...Korang punya pasal semua keje aku nak UPDATE PORTAL tergendala..ha..menyebabkan keje bertambah PENDING lagi...Kalau ko nak tolong xpe gak...tolong MENYUSAHKAN lagi adela...Heh!
Patut la pun semua pekerja asyik berenti jer..,bukan dorang xreti buat keje..ko tu yang xCERDIK!!! Orang yang bijak menjadi Leader dia akan CARI SOLUTION bukan Berharap pada Anak Buah dia jer...Bila Problem makin truk mula la nak salahkan orang sana sini.....Memang la ko nie BIJAK xbley nak diAJAR.... Mujur Baha Back Up aku tadi..yerlah..memang bukan salah aku pun..Slumber badak aku buat muka depan Director td..hehehe..Muka Bengang la..Yerlah..berani kerana benar..bukan salah aku...Diorang yang bengong xkan aku nak kena bertanggungjawab...dah la nak aku handle semua..memang GEDIK la ko...Lemak betimpal-timpal la mcm tu...huh! seksanya hidup aku bila terpaksa berhadapan dengan manusia macam nie..huhu..
Kena istighfar banyak2 nie..puas dah aku maki orang kat sini nieh..nie jelah tempat aku meluah perasaan wey....hurmmm...mula rse nak nanges jer nie...Menciknye...huhuhu...bkn nanges sedih...nanges geram...pelik ker ha??hehehe..aku selalu cmnie..bila marah sangat sure menangis...tapi aku xdela lepas kt orang..tp lepas gak la..hehehe..yerlah..orang tegur aku..aku uat dunno jer....tggu la mood aku ok dlu...
tp kalu korg berkeras gak nak ckp ngan aku..nasib la kalu kena marah tuh..hehehe...Sorry yer bagi yang dh terkena tuh...Maafkan saya...terima la lagu nie uat tatapan...best weh..hihihihi...
4 comments:
wow..
grang nyer akak ni..huhuh
sbr la k.huda..
lmrah kte b'keja skrg..
hehehe...
garang sangat ker??
akak garang brtempat..
tp hati baek...
hik3
agak menyeramkan tgk ko marah... hehehe...
sabo huda... rilek k...
klu dah namenyer bos, agak menyakitkan hati..same lar kite..tp ni kes clerk pun naik kepala parah ni.. mentang2 ko junior kot.. senang2 nak buli ke..
Imma: hehehe...skrg ok dh..cara dia mudah jer..kalu dia call ckp jer aku xde..mls nk layan..boikot dia..hehe..
masalahnyer..die tu junior..aku senior die..bru jer masuk keje awl bln nie..tu yg aku bengang sgt tuh..huhu
Post a Comment