What is your Biggest Regret???
The answer is knowing someone who i should not know....
The answer is knowing someone who i should not know....
Siapakah??
Ntah kenapa malam td teringat kenangan lalu...Kadang-kadang rase indah untuk diingati...Menyesalkah aku mengenali kamu??? tidak...sebab kau ajar aku erti kehidupan yang sebenar...ajar mencintai tetapi xdicintai...ajar menyayangi tetapi bukan sepenuh hati...ajar mempercayai tetapi bukan 100% mempercayai...ajar menghargai tetapi bukan dihargai...ajar mempertahankan EGO bukan seorang yang bodoh...ajar membenci tanpa berpaling lagi...dan ajar aku erti sakit hati yang sebenar...Terima kasih..sebab mengajar aku menjadi diri aku sendiri...kini aku mampu hidup tanpa kamu..walaupun pada awalnya sukar untuk aku lalui...Alhamdulillah..aku yakin aku mampu..mungkin sesekali ada rindu mengapai..itu adalah sebahagian dari kenangan hidup memang xmungkin akan hapus...
Sekali lagi soalan yang sama di ulang untuk orang yang lebih kurang macam kamu..Jawapannya..Ya..aku menyesal...sebab kamu sama macam dia...xmemberi peluang untuk aku memahami kamu...mungkin aku yang xmampu memahami kamu dan kini sedikit pun aku xmahu memahami atau mengenali kamu dengan lebih jauh lagi...being far is good...segala apa yang aku lakukan adalah untuk menjauhkan diri dari kamu..itu lebih baik..tiada apa yang lebih baik dari keadaan sekarang...hati dan perasaan manusia mampu berubah apabila cara orang itu melayani kita berubah....sorry for everything..kamu menunggu waktu yang terlalu lama untuk memohon maaf dan sampai masa dan ketika itu..tiada apa-apa dapat memulihkan keadaannya lagi..kau dan cara kau...aku dan diriku...tapi terima kasih kerana ajar mempertahankan ape yang perlu..Ego diperlukan untuk keselamatan diri..kalau Ego ini memakan diri sendri..it's would be better dari aku terus menerus menangis dikemudian hari...life must go on....kini baru aku paham kenapa orang kata cari lelaki yang menyayangi kita lebih dari kita menyayanginya......
2 comments:
same like me huda... sakitnyer hati bile perasaan kita di khianati... ermmmm... bukan senang nak pulih kan..??? sakit nyer macam api dalam sekam... diam2 dia makan di dalam sana...
hurmm..betul tu imma...rsenye smpai skrg sakit tu terasa lg...mse imma ckp dlu..xmrasai sgt..skrg dh rse bru tau btapa sakitnya...kalu xkuat hati xtau la ape leh jd..huhu..
Post a Comment