Adeh!
Egokah aku???
terpaksa menjadi seorang yang ego...Kadang-kadang ego diperlukan untuk menyelamatkan diri..menyelamatkan diri sebelum terjebak...xsalah kan...Bila kita cuba memahami perasaan orang lain..tapi semakin kita cuba semakin sukar untuk difahami...so decision yang aku buat adalah menjauhkan diri...then aku menerima jawapan hanya dia yang memahami dirinya sendiri...betul la tuh..xsiapa pun salah..bukan mudah untuk memahami seseorang..tapi melalui statement tu..one things i realize that i not the choosen one...bukan aku yang diberi peluang untuk memahaminya..so sebelum aku beterus-terusan menyukai...lebih baik aku menjauhkan diri...logikkah cara aku nie???ntah la..sukar membuat keputusan but i have too...
semalam memang aku bertindak kejam...xtau la orang lain..sms yg dihantar, dibalas nak xnak jer..kat FB lagi aku bertindak jahat...huhu...segala komen aku xreply..then aku rase die bertindak cerdik plak..Adeh! die tulis kat Wall...Memang bijak punye orang...Dalam Jahat2 aku tu nak xnak terpaksa la aku balas..(terpaksa ker??? hehe..bukan terpaksa...memang aku nak reply...).tersenyum sorg gak la aku...kalu bleh semua yang die komen aku nk reply...tapi...aku xreply..reply dlm hati jer..hehe..bleh gtu??..xkire...memang childish aku nie...budak pun xmacam aku..aku rase la..hihi..24years old..umur aku sekarang nie... tiada haluan mane2 lagi aku nie...nak kata selesa dengan keadaan sekarang xjugak..nak kate xselesa xjugak..suke pening sensorang aku nie.. jangan dibace blog aku nie sudah..malu..hihi..orang lain xpe..dorang bleh bagi pendapat and inspiration..huhu
bila bab hati dan perasaan ini..aku kena berdegil sedikit..sebab aku sendiri xnak terluka lg...huhu..aih..serik betul aku nie..yerla..pengalaman mengajar erti cinta sebenar...aih..jiwang plak...jiwa sensitif aku sekarang nie...hehe..itulah hakikatnya...Ya Allah..berikan aku petunjukMU....semoga xsalah keputusanku ini...

No comments:
Post a Comment