Pages

ChaPteR FourTHy FiV3 : Wa!TiNg FoR My 1st CuPCaKeS...

i misha...i misha..i really wanna kiss u but i can't...

herm..rite kegilaan dengan cupsakes..huhu..before this penah gak makan...my big bro yang belikan..mybe that time cupcakes tu xcukup cute kot that why la i'm not too interested..but ritenow i really2 wanna eat the cute cupcakes..huhu..so i'm still waiting for my 1st cupcakes...who will give to me??hehehe..i think i will buy by myself la..for my 1st cupcakes..so this weeke
nd i will try my best to find the cute cupcakes to eat...Waaaa...hope i will get it...but in the same time i'm still waiting someone who wants to give me 1 set cupcakes..so it's will be my 1st set cupcakes and 1st time received from someone..someone??? who will it be?? waaa...so many tanda tanya la...i dunt care as long as i nak makan cupcakes...huhu..helps! help!...ngee~~ Sudah sengal gaknye aku nie...hik!

then..the next plan adelah..this raye aku akan buat cupcakes plak menggantikan kek coklat aku yang telah menjadi kegemaran ramai..amacam?? ade bran nk sahut cabaran nie??hihihiii..mesti la aku berani..sebab kek memang aku jamin aku pandai buat..tapi jangan suh aku buat biskut..memang spoil ckit la..
tapi tahun lepas ok jer..actually aku penah uat cupcakes nie..and give it to someone...herm,bertuah la die kerana merasa 1st cupcakes yang dibuat oleh aku sendri...very the lucky person la kan..so tahun nie akan buat lagi..
^will be the next persons to received my own cupcakes??hehehe...suprise!!! maybe someone who will give a set of cupcakes..ngeee~~ bleh jadi kan...hehe..so korang wait and see jelah...bila blog nie ade update tu tentang cupcakes tu..maka impianku telah menjadi kenyataan la..kalu xde tu..hihihiiii...paham2 jelah yerk...nak bagi yang special one..ermmm...sy masih belom ade yang special one lagi..so kite bagi pada sesiapa yang rse2 layak diberi la kan...ngee~~

ahah..hehehe..siap ade yang nak tempah lagi..wah..dasyat i...u...belom buat lagi dah ade yg book..hehehe..bleh uat bisnes neh..memang nak buat bisnes..cuma tu masa tu memang jeles kt i..hehehe..tp i try my best tuk cube buat dlu..klu berjaya bleh la buat bisnes jual kat org..so..kawan2 wish me luck yer...(^__~)v

No comments: