Pages

ChaPteR ThirTy SeVeN: SME OnE PLaN iS NoW LaUnChEd....


Ahha...ape kebendanyelah SME One Plan nie...hehehe...nie adelah product terbaru Telekom Malaysia Berhad (TM) yang baru saja dilancarkan Jumaat 10/July/2009 yang lalu...huhu..tau ape tandanya ini???
petandanya kerja aku di office semakin bertambah..huhu sebab..semua activation untuk SME One Plan nie akan dilakukan oleh Aku and Bahar Basri..hehe..mamat tu handle marketing..aku plak operation la...GAJI??? maintain ditakuk lama...huhu..xpela..

ha.mesti korank tertanya-tanya ape kebendanya SME One Plan nie..dulunya dikenali sebagai SME Wang tapi sekarang die rearrange the product..kire nie kije orang2 kat strategic management la..nak up kan revenue TM..huhu..Product nie tertumpu untuk golongan Small Medium Enterprise (SME)..bagi mereka yang membuka bisnes kecil2an sesuai la pakai product nie..then satu lagi sesuai untuk penguna TM Business Broadband..streamyx business punye la..

sebab kebanyakan dorang yang guna broadband nie hanya buat line untuk internet jer..so dorang terpaksa bayar sewa line sebanyak rm40..tapi untuk SME One Plan nie..tak perlu bayar sewa tetapi just bayar RM68 untuk membuat panggilan STD..wah..promote sakan aku nie...tau la dapat komisen ker tak..hehehe..nie tuk blog aku jer...

actually die punye iklan dah pun kuar kt tb...tu pun kalau korank perasan la..hehehe..aku pun baru perasan sekali jer..kebetulan time tu..herm,simple jer iklan die..dalam paper xkelihatan lagi..radio xsure..tapi yang pasti pihak TM ade buat roadshow tentang product terbaru nie..huhu..bek la korank pie tengok..bukan ape ade guddies dari TM..hihihi..

xpaham eyh??hihihi...xpe..kalu ade pengusaha-pengusaha SME yang terbace blog nie rase2 nak memcuba product terbaru TM nie..boleh menghubungi saya di talian 603-5631 1118..(Newvoice2 Sdn Bhd) atau email di nurulhuda@smartcall.net.my...nak tgk website die..in process lagi..tapi kalu nak tgk product lain yang kami sediakan sila lawati www.smartcall.net.my

:: nak kenal bahar?? tu sorang mamat dicelah pokok tu..tulah die bahar::
...nak cover diri die la kononnye tu...

No comments: