Istiadat Konvokesyen Universiti Teknologi MARA yg Ke-70
Vanue: Dewan Sri Budiman UiTM Malaysia
Date: 27/May/2009
Time: 8.00 am - 12.00 pm
Date: 27/May/2009
Time: 8.00 am - 12.00 pm

Yyyyeah!!!!!
Akhirnya aku menerima segulung ijazah selepas 2tahun menelaah buku..cewah..puitisnye bahasa..hihihi..rase berbaloi bile pergi konvo nie..rase satu kepuasan bile naik atas pentas tu..terima skroll dari Pemberi anugerah tu..wah..xleh bayang la perasaan masa tu..tapi still xleh lawan feel masa nak pie jumpe Chenta Hakiki dulu. Yang tu Lagi best...hehehe

Erm,cam biase istiadat bermula pada pukul 9pagi,hehehe..orang suh berkumpul masuk dewan kul 7.30 pagi..cheq mai kul 8pagi..mmg always lewat,mase diploma dlu pn lewat..
hehehe..disebabkan lewat dapat la aku bersama dengan BFF(Best Fwen 4-eva) aku..kerana kami same2 lewat..dapat jalan atas red carpet pn time sume graduan dh masuk dalam..
Urussetia2 UiTM dah membebel dah marah kt kitorang yang datang lambat nie..hahaha..uat tebal telinge jer la..bile dh masuk dewan tu..hui..seronoknye la..berdebar2 sey..
hahaha..macam nak naik plak eyh..hihi..xde maknanya..naik pelamin tuh lambat lagi..huhu..masih mengharapkan Jodoh yang baik buat diriku ini..InsyaAllah, Mudah2an Tuhan permudahkan pencarian aku..ahah..melalut2...huhu..bukan ini cerita yg inginku khabarkan..
Back to the convocation day...ahah,disebabkan mai lambat td,terpaksa la duk kt kuarantin blakang pentas lelame ckit..sebab setiap graduan telah disusun mengikut angka giliran,sebab tulah urussetia konvo marah.hehehe..aje kang time atas pentas tu name yang kuar kt skrin perempuan,yang amek skroll lelaki..hahaha..parah ler gtu..
time tu mule la kenkawan duk tanye..

" nape duk kat blakang nie??"
ahah,jawapan saya dan mida mudah jew..
"besela..excited sgt nak naik sbb tu kne duk cni,hehehe"
time okey kali nie punye konvo same la mcm diploma dlu gak..My Mum,Ude, and my Sis yang menemani..Orang-orang special tuk kali nie tiada yeh..cume kenkawan yang baik hati saja menemani..tapi bunge diberi oleh orang yg aku sayang..erm.die jer xsayang..huhu..by the way,thanks to him sbb sudi datang mase nie..=)
konvo kali nie xbanyak bergambar ngan kawan..hehehe..yerla,family duk bising nak balik cepat,xleh la nk bergambo sakan adela 2 3 keping gambo yang dapat..
erm,jadi la kan..at least ade jugak kenangan kan..hehehe
pastu aku bnyk bergambo dgn mida jelah..dah die yg paling dekat dengan aku..mmg duk berkepit ngan die jerlah..
mane x orang kate kami nie Upin & Ipin..hihihi..Daus la nie duk kate kitorang..memang hampeh tul mamat tu..

ha.teringat plak mase time amek jubah 3hari seblum konvo jumpe dak2 diploma dulu, hui...perangai giler2 masing2 nie..geram tengok opie n naim..x pepasal menjerit2 name kitorang..huhu..malunye la..macam kitorng nie artis plak...sengal tul dorg nie..dh la dua kali malukan kitorang..mujur bukan kitorang jer yg kena..ramai gak la yang kena.hehehe...
memang hantu betul dak2 nie..
nie jelah pic yg nak tunjuk..sebenarnye ade bnyk lagi nanti la upload..bz ckit bulan..huhu...
bnyk sangat kerja dan masalah yang timbul.
alahai..ini kehidupan, ade masam,manis,tawa,duka,sedih..huhu
No comments:
Post a Comment