more photos..more photos...ha..kali nie pic pegi jalan-jalan plak..tmpat yang kami lawati ialah tempat yang bakal kami tempuhi ibadah haji iaitu padang arafah,muzalifah,dan mina...selain itu kami juga dibawa melihat Jabal Nur, Jabal Thur, Jara'anah, Makam Siti Khajidah dan perkuburan Ma'ala..juga dapat melihat masjid di Makkah seperti Masjid Kucing,Masjid Jin dan banyak lagi..hehehe..x ingat lak name masjid neh..huhu..tp xsume pic adela..xsempat nk tangkap sume mane yg tmampu jelah..huhu..
Tempat pertemuan antara Nabi Adam dan Hawa...
ni tempat paling mustajab untuk bdoa tentang jodoh...
hehehe
Ms hari ukuf xde jumpe la..ni mase hari biase jer..
nk bgambar dgn unta nie rege die 10riyal camera owner unta..
klu camera sendri 5riyal..mahal kn??
Semasa berada di Padang Arafah ni, dah bnyak tumbuh2an dah..kalau ikut kate ustaz yang jadi tourist guide kitorang sepatutnye Padang Arafah ni adalah tanah lapang yang tidak ada tumbuh2an..yerla..sebahagian dari orang disini mengelar Padang Arafah ini mini Mahsyar...huhu..salah satu petanda2 Kiamat ialah Padang Arafah ini akan penuhi dengan tumbuh2an..kenyataan ini benar kerana saya melihat sendri..huhu...jadi paham2 la sume..Bumi kita nie dah semakin tua..lihat saja la petanda2 lain seperti pergolakan politik, masjid di bina untuk kebanggaan...subhanaALLAH..mintak semua amalan kita diterima ALLAH..amin..
No comments:
Post a Comment