Salam Alaik',
minggu nie nampak la muke2 En.IR yang dah lame xmasuk ofis sebab depa ni kena kursus kt Obersi..sorang pie Jepun bawa memacam jajan dari sana untuk di agih2kan kt dalam ofis ni...1 lagi baru balik dari Filipina pun same bawa balik jajan..so nie jajan yang dieorang bagi....
Yang ni datang dari Jepun biskut Cekelat katanye..wa xmakan pun..Made in Japan beb..memang tersangsi Ke'Halal'annye...sebab kt plastic biskut pun memang 100% tulisan Jepun..So jangan ditanya la tanda halalnye..memang sah2 xde...maka..aku just amek n simpan buat pekasam..ngeee~ actually ade 1 lg jajan..dalamnye ade mcm kopok2 n kekacang..yang tu pun aku xmakan...
yang ni plak gula-gula dari Filipina..yang ni aku makan...hehe~ ala..die mcm gula2 asam jawa tuh...cuma ade tambah rasa mangga..tp still xmnepati citarasa aku..orang bagi aku makan..rase-rase xhalal..tolak tepi..huhu~



2 comments:
En IR ko tu Islam ker idak??? elok jer beli mendalah makanan dari Jepun... klu aku pun x berani makan... hahaha
non-muslim..die syok la beli ape die suke...kite ni la kena was2 ckit..huhu
Post a Comment