erm..arini 2nd time snow melahirkan baby die lagi...before dis lagi seminggu seblum raya...memang pressure..aku plak xprepare pape..sebab xtau pun snow nak beranak..tau2 je nampak anak arnab tergolek2 kt atas lantai..serius aku blur..xtau nak buat ape...aku kumpulkan semua anak-anak dia..time tu aku nampak ade dua ekor dah mati tersangkut celah2 cage...giler kesian..rase nak menangis je...aku plak yang touching..hahaha...
Haaa..camnie la rupe anak arnab aku...togel...xde bulu..yg bawah ni lagi serupa sebab badan die ade tompok-tompok ckit...maybe ikut bapak die..maknye bulu putih...
Ehsan dr En.GooGLe.
teringin gak nak tengok anak-anak die membesar...tp aku sendiri pn xmampu nak bagi komitmen sepenuhnye pada arnab aku...maybe aku rase lepas ni aku kena kasi ubat supaya dia xpregnant lagi...bunyi macam kejam...memang da lumrah arnab cepat membiak...tp aku sendiri yang problem nk mjaga dorang nie...
bunyi cam lawak kn pertanyaan aku kt FB ni..tp aku serius...aku pun xtau mcmmane lagi nak tolong arnab rabbit nie...hope aku berjaya la menjaga dorang dengan jayanya...InsyaAllah.



No comments:
Post a Comment