Pages

Sekali Lagi...

Salam Alaik',

erm..arini 2nd time snow melahirkan baby die lagi...before dis lagi seminggu seblum raya...memang pressure..aku plak xprepare pape..sebab xtau pun snow nak beranak..tau2 je nampak anak arnab tergolek2 kt atas lantai..serius aku blur..xtau nak buat ape...aku kumpulkan semua anak-anak dia..time tu aku nampak ade dua ekor dah mati tersangkut celah2 cage...giler kesian..rase nak menangis je...aku plak yang touching..hahaha...

 Haaa..camnie la rupe anak arnab aku...togel...xde bulu..yg bawah ni lagi serupa sebab badan die ade tompok-tompok ckit...maybe ikut bapak die..maknye bulu putih...


Ehsan dr En.GooGLe.
tp last2 aku nangis gak..sebab Snow xnk susukan ank dia..then ank die pun xpndai nk myusu kt breast ibu die...kesian la aku rase...mcmmane nk survive kalu die sendri pn xnk menyusu..pagi ni Snow beranak 4 ekor anak lagi tu pn aku xsure betul2 4 ekor or akan ade lg..tp 2ekor dah mati semasa die bersalinkan..mati dalam perut..then aku lak kena pegi keje..ikut hati memang xnak gie keje sebab aku duk pk..aku asingkan anak arnab tu..mcmmane die nak myusu...sape nk kasi susu kat die...serba salah aku dibuatnye...semua orang dalam rumah aku tu keje...lepas tengok 2 ekor anak die mati..aku rase down plak... sure yang 2 ekor tu pn xkan membesar mcam ibu dan ayah mereka...aku pun xtau nak jage mcmmane...

teringin gak nak tengok anak-anak die membesar...tp aku sendiri pn xmampu nak bagi komitmen sepenuhnye pada arnab aku...maybe aku rase lepas ni aku kena kasi ubat supaya dia xpregnant lagi...bunyi macam kejam...memang da lumrah arnab cepat membiak...tp aku sendiri yang problem nk mjaga dorang nie...

   
bunyi cam lawak kn pertanyaan aku kt FB ni..tp aku serius...aku pun xtau mcmmane lagi nak tolong arnab rabbit nie...hope aku berjaya la menjaga dorang dengan jayanya...InsyaAllah.

No comments: