Pages

SaLam RaMaDhaN & HaPPy AnNiVerSaRy....=)

Salam Alaik',

uiiitttt...!! arini 1st Ramadhan..so Selamat Berpuasa Sume...dan Selamat menyambut Bulan Ramadhan nie....malam td selamat sudah 1st Terawih..korang pegi x?? rugi wooo xpie...hikhikhik...then ade kenangan 1st Ramadhan nie..korang nk tau ape???? jangan la korang igt 1st anniversary aku ngan en.baby..bukan..korang clap...aku n en.baby raye nnt yer...tapi ai adalah...

>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
Dr Kiri: Huda, Imma & Ikin


ehhh...apsal lak muka budak2 nie..hihihi...actually dua hari sebelum berpuasa kami telah diketemukan bertiga..memula tu aku hanya rapat dengan Imma... then tetibe muncul plak Cik Syiqin yg Cute neh...hohohoho...dari situ la segala kebenaran terbongkar...Lelaki yang disangkakan Baik budi pekerti rupa-rupa Buaya Darat + Sungai + Laut..segala bagailah....hahahaha...

actually bukan niat nk mengaibkan cuma nak korang yang bernama LELAKI ni tahu...jangan ingat korang bleh terlepas macam tu jer bila mempermainkan perasaan orang...hanya kerana Ko nak pilih Perempuan yang baik diantara yang terbaik..What da FISH la...Janji Allah...Perempuan yang baik adalah untuk Lelaki yang baik..begitu jugak la sebaliknya..Siapa yang dijodohkan dengan kita sememangnya Dia itu layak untuk diri kita...kalu kita rase kita sudah miliki orang yang terbaik diantara yang terbaik..itu hanya di mata kita jer..pada dasar dan hakikatnya orang itu sama perangai je dengan diri kan..ibarat dia tu cermin kita...

Pape pun Semoga korang bahagia la JIKA korang memang berhak untuk Bahagia..Hanya ALLAH yang mampu mengadili semuanya..aku, imma & ikin  ni manusia biasa je...tapi sakit hati kami dipermainkan, dimadukan dan diduatigakan tu sampai bila-bila jadi ingatan kenangan yang paling abadi lah...

oowhh..terlupa..nk berterima kasih jugak..kalu xkerana dia mungkin aku xkan berjumpa dengan Imma & Syiqin dan xdela percutiaan terindah kami di Negeri Sabah di Bawah Bayu itu..dan xdela aku jumpe bestfriend yang sangat2 sempoi, kepala meroyan dan gila-gila....Tersedu jugak Syiqin bila kami nk naik flight aritu..hihihi...

Pape pn..aku memang sayang korang sume..semoga jalinan yang sudah dimulakan setahun lalu nie..berkekalan hingga ke akhir hayat walaupun kita sume dah berkahwin, beranak, bercucu cicit..hihihi..wah..jauh imiginasi aku..sampai bila-bila kita xkan putus kawan..InsyaAllah..


p/s: Selamat berbuka Puasa sume..hik3


4 comments:

Imma Yusri said...

selamat ulang tahun sayang... kekeke... nanti bile kite celebrate kite beli kek.. kasi tulis 'hepy anniversary xH... hahahaha

C'chanteque Manes said...

hihihikkk...wow..bestnyer..aku nak blueberry cheese cake SR..aku xde gmbr persidangan lagi so xleh nk bwat entri yg bkenaan..aku post la dlu pasal anniversary kite...kikikiki...

Syiqin Oshin said...

alahai...ketinggalan betul ni, baru jer bace entri cik huda nih. Happy Anniverary too dear huda & imma:)

korg mmng best. Both of u r such a lovely frenz. DOn't forget next plan kite yer hehehe :P

C'chanteque Manes said...

hehehe..xdela ketinggalan sgt..

hehe..bkn next plan kite di hari bahagia ke?hahaha