Pages

No TiTLe

Salam Alaik',

hurm,lamenyer xmnulis...sebenarnye xtau nak tulis ape dalam blog nie...tenok geng2 blogger aku yang lain pon senyap jer..Imma..Mida...Syiqin...masing2 ade kepentingan sendri yang perlu didahulukan...ekceli bukan xde entri nk di postkn..melambak jer sebenarnyer...tp disebabkn kebusyan dan tahap kemalasan yang agak maksimum di bulan pose nie...maka..terbengkalai la blog nie...meh aku senarai cite2 yang aku nk story morry...

  • Elia Si Jejari Runcing & Khairul Fahmi.
 ngeh2..saje aku pilih tajuk dia yang utama...kesah sepasang tunangan yang hangat bercinta dan akhir kecundang ditengah jalan gara-gara orang ketiga...hohohoh..senyap terus KFCM nie..lepas gambar dating dia terkantoi di blog...huhuhu...Moral of da story dari citer mereka nie: 1st, jangan over sangat citer pasal BF...(pesanan pada diri aku sendiri gak..huhuhu) sbb kadang2 aku over citer pasal En.Baby dalam blog nie...ade masa aku termarah dia..terkutuk dia..tanpa kita sedari sebenarnye kita dah jatuhkan maruah orang...huhuhu~jd berhati-hati apabila menulis tu..sebab tu orang kata kerana mulut badan binasa..2nd: ni ku tujukan bwat Khairul Fahmi ni, jangan lupa diri la...itu saja kot...anti aku lelaki CURANG nie...bagus gak kantoi..bagi JANTAN yang xpernah terKANTOI lgi tuh..ko memang bertuah la..

  • Puasa
hurm..sedar xsedar dh 15hari kita berpuasa...alhamdulillah...tahun ni aku ade tukang kejut untuk bersahur...huhuhu~ giler baik kn Alarm bgerak aku nie...die punye kejut tuh memang sampai kita bangun la..setiap 5min die akan kejutkan..cekal betul..so far..memang setiap pagi aku akan bersahur..at least minum milo or susu...hihihi..mcam budak kecik plak...then bab berbuka..so far baru 4x jer aku menjejakkn kaki ke Bazar..selebihnye memang aku masak...hehehe..giler kagum aku dengan diri sendiri..abes pemalas pn aku akn bwat nasi goreng..itu paling simple la..

  • Laksa Johor vs Sambal Tumis Tempoyak.
hurm..ni kesah aku n en.Baby..hohohoho...si Dia nie xpenah cuba Laksa Johor rupenye..udah kita plak dimarahnyer...sebab die terkejut Laksa Johor guna Spaghetti n ade bnyk ulam2 mcm karot..hahahaha...tp tharu gak la die snggup tggu almost sejam..sebb terdatang awal..laksa xsiap masak lg,.dan yang pasti Laksa Johor bukan faveret dia..hahahaha.then pastu die dpt makan spaghetti meatball, then lg aku kasi kt family die Sago gula melaka..memang best..!! then tibe2 die pie cerita..mak die bwat sambal tumis tempoyak..makan pertama yg berasaskan tempoyak aku makan..memang terbaek...then aku tnye die..mcm mane mak buat...then die pie citer kt mak die..so semalam dapat la aku merasa sambal tumis tempoyak tuh..huiii..kecur air liur aku tulis nie..bukan setakat tu je..mak die bagi lak sambal goreng jawa..haaa..mmg faveret aku pn...meratah sakan la aku...lepas tuh ade plak Kastard Puff..yummy..memang sedap sangat..jd semalam memang aku mkn lauk free jelah..hihihi...

  • Persiapan Raya.
haaa...persiapan raye erk..so far aku hanya prepare untuk kueh2 raye jer...aku dh booking kueh dgn cik Imma cekelat..so xpayah gegatal lagi aku nk beli kueh kt KL ni..sbb kueh aku trus di post ke rumah...haa..senang keje aku...baju raye..kasut raye..beg raye..insyaAllah..ujung mggu ni kot settlekan ckit2..xde idea aku nk pkai baju raye kaler ape..mane bekenan nanti aku hulur duit aku beli la..done! tahun ni raye aku kembali berdua..hihihi..sebab raye tahun lepas dan seblumnye pn aku Single..ecewah...InsyaAllah..akan ade proses ziarah menziarahi...hehehe.. tahun nie raye kt umah aku kurang meriah..course ramai adik badik xde..ceh..padahal 2 orang jer..hihihi..sbb tu kne adik bradik ramai..biar time raye meriah bagai nie..tggal 2 3 orang jer..mmg xfeel ape...huhuhu



No comments: