Pages

ChaPteR THrEE HunDrEd 86: KunFu PaNdA 2: Doom Of KaBoOm...

Salam Alaik'...

jumaat malam ritu..wa pie layan cite nie...meh nk review ckit...tersangat la best...dah jumpe wayang murah..hihi...rm10 jer tgk kt Leisure Mall...kalu tgk kt Midvalley mau rm13..huhu...sib xjauh...dkt ngan umah En,Baby sebenarnyer...so kiteorang wayang kt sana...seat pon ok..so memang best la..

Review:
kungfu panda 2 ni..mengisahkan Si Panda & da geng nk menyelamatkan Kungfu dari terus pupus gara-gara Si Peacock Jahat and in the da same time...Peacock nie jugak telah membunuh family si Panda nie bukan setakat Family seluruh keturunan Panda...kire konon-kononnye die jelah sekor yang hidup lagi..pastu baru la Si Po da panda ni dpt tau yang die bukan ank bapak die..hahaha...lawak2..Bapak Angsa tetibe ank panda...Si Po da Panda nie konon2nye cm xleh terima kenyataan la...so die pon cuba la menyelamatkan Kungfu dr Pupus disebabkan Peacock tuh...

Komen:
Kalu sape tgk Kungfu Panda 1 pon memang dh perasan Po dgn bapak die binatang yang berbeza...tp yerla dh nameye katun kan...Citer ni bnyk mengimbas kembali Zaman Po kecik2...Sangat2 comel tgk Po mase kecik..in da time ade la Part2 touching ckit...xdela touching sgt..tp dsebabkan aku nie leh tahan bintang air matanye...nk nanges gak la tgk..overall citer die memang terbaek..sesuai utk tontonan semua lapisan umur..dan yang pasti akan ada Kungfu Panda 3...sebab ape?? jeng..jeng..jeng...korg tgk sendri la..sume aku citer nnt korg xmo tgk Wayang...hihihi..




No comments: