Salam Alaik',
haih...!!! sungguh x disangka-sangka...tapi xpela...semoga korang bahagia...aku pon xkan kaco korang..so korang xyah ganggu aku...paling xmenjangka...dulu mulut bukan main manis lagi...sekarang apa dah jadi??? yang sorang lagi tu pon sama jer...
siyes aku kecik hati...*seketika...tapi kini xlagi...sebab ade orang cakap kat aku...kita nie memang dari dulu lagi orang suke kecikkan hati kita...erm..btul gak kan...xpela...dah sampai masa untuk aku move on..so haluan dah aku pilih...jangan patah balik lagi...sekurang-kurangnya kat sini baru la kita nampak sapa kawan sapa lawan...redha...ade hikmah disebalik kejadian...so Nurulhuda Tabahkan hati awak yer...
awak kn dah ade pengarang jantung buah hati...hihihikk..[kesian saya...kena pujuk diri sendiri..huk3] xpela..yang penting korang happy aku pon happy...enjoy ur life selagi boleh enjoy...
moral of da story: manusia boleh berubah-ubah...jangan ingat air yang tenang itu syok bwat mandi...rupa-rupanya ade sang buaya sedang menunggu...adios!!

1 comment:
tutttt... tutttt.... tuttttt
sapekah gerangan yg mengecik kan ati ko nih???
Post a Comment