yeaaaahhh...surprise..!!!!
hehehhe...akhirnya...cik Imma...sy pon sudah memilikinya...
hihihi..buku nie bukan sebab aku gatai tgh bcinta tau...xde kena mengena lansung..tp buku nie memang best untuk di bace..buku nie berkisar tentang life Ustaz Hasrizal nie dimana die bercinta selepas berkahwin...wah..sweet kan..malangnye aku nie pandai membaca jer...bukan nk mengamalkn pon..tp ade sebahagiannye aku amek iktibar la...aku pn xabes bace lg...buku nie boleh di kata memotivate orang la...btul x cik imma....jpg)
horite...another book yg ingin aku miliki...seperti yang telah tercatat di dalam Buku Aku terima Nikahnya...adelah..."Man are from Mars, Women are from Venus" actually b4 this Mida pernah gak suh aku bace buku nie...die kate mengenai perbezaan dan cara nk memahami lelaki dan perempuan...malah Ustaz Hasrizal pon advise supaya bace buku nie...wah...mmg marbeles la...hihihi...
setelah aku survey...rege buku lbh kuang rm 4o sbb MPH td aku tgk rege die bru rm36.90...tp mase aku tggu en.Adik smpai masuk kedai buku tgk rege rm39.90...so pepndai la cr rege tuh...buku same jeh..xde beze pn..antara rajin ngan x jer nk mmbace...la nie duk berusaha nk abeskn bace buku "aku terima nikahnya & Bercinta sampai ke Syurga"p/s:akan tetapi bukan ini kemunculan t'ulung yg pernah aku war-warkan seblum ini...bersabar yer semua...hihihihi

3 comments:
akhirnya, anda sudah membeli.. nasib ko dah mention awal2 sebab2 anda membeli. klu x, mmg sy syak, anda dah angau, tu pasal beli buku ini... kekeke
weh..aku beli buku nie b4 aku kenal ngan en.Adik lg...cuma xde mase nk publish kt blog jer...time raye aritu aku beli..lame dh kan..cuma ms tluang jer xde nk bce buku nie...huhu
ngeh3... terus menafikan...
Post a Comment