Pages

ChaPteR TwO HunDrEd 83: KaTuN DoLu-DoLu...

Salam Alaik',



na..barang siapa yang dilahirkan pada tahun 80-an & 90-an sure tau cerita katun Sang Kancil & Sang Buaya nie...Best citer die...masa kecik-kecik baru 5 or 6 tahun..Kartun nie memang jadi kegemaran la...xjemu nak tengok...hihihi...ade bnyk lagi katun2 dulu yang best utk di tontoni..nk tgk selebihnye..pie ler blog Anak Muar nie...di petang2 hari nie..dh xde keje kt ofis..kena lak terpksa balik lambat...tggu boss balik...nnt ofis xkunci plak...so aku pon memulakan operasi blog walking...hohoho..lame giler x jejalan...

actually bukan aku jejalan...cume aku xmninggalkn pesanan kat blog orang lain..aku jenguk bace then blah gtu jer...selalunye mcm tu jelah...borink di malam hari..itulah yang aku buat..selain mengadap FB & twitter...haih, skrg dh syok layan twitter..giler ahh...syok gak..kekadang tweet dgn Dr.Fazli...artis2..kalu bernasib baik...dorang reply la...kalu xde tuh paham2 jelah..bukan aku sorg tweet dieorg...hokeh..lelebih lak iklan nie...berbalik pada katun2 nie...so cara yg paling korang search jer dlam Utube tuh..melambak kuar...selamat kembali ke zaman lalu..wekikiki...


No comments: