Pages

ChaPteR TwO HunDrEd 60: 1st Day in Da New Place...

Salam Alaik',

1st day bekerja..penat + Borink...huhu~ Hadoi..Punya la baiknyer saya nie..sbb?? sy partner pertama yg sampai TM untuk training unify...dan paling besh..1 hape pon sy xtau pasal portal Nova ( System Registrations of Unify) memang lawak...sy cuma jawab..saya nie pekerja baru...Owh,brape lame dh masuk?? hehehe...hanya mampu tersenyum..sbb ini 1st day saya bkerja ngan Magna House Sdn Bhd. Dasyat...

Boss plak sengal...janji kul 11 kul 1 bru sampai...memang bijak..kot la datang tuh bawa 50 Apps..3 apps jeh...hoho..tp 3 apps pon complicated nk settlekannye...hu3..huwaaa~~ esok another day lagi...dan ditambah plak ketepuan otak apabila sebarang laman sosial telah di block hanya dibenarkan main selepas kul 5..hadoi! letih mak...huhu~~

xpela..redha jelah..kalu borink sangat..esok masuk ofis jelah...huhu~ tp memang kena training lg...bagi paham btul2...sementara bhadapan dengan dorang nie la..so tomorrow...cuba menceriakan hari lagi...Chaiyok Nurul...ngee~~


No comments: