huwaaa~~ mcm xcaye jeh arini aku last day keje kt Mobipay nie...then tindakan kejam aku adelah masuk kepada company competitor..haha..kejam keh?? rasenye tindakan korang kepada aku lagi kejam kwot...sebab aku berpindah kepada Company yang sudi menghargai kerja aku..xkesah la kalu dorang just nak gunakan aku pon..as long gaji yang diberikan setimpal dengan ape yang aku bwat... itu yang aku nak...
Kepada sesiapa yang meninggalkan pesanan agar aku xberjaya tuh..terima kasih banyak2...Rezeki tu Allah yang bagi..selagi aku bekerja dengan baik, insyaAllah segalanya berjalan dengan lancar...biar dorang sendiri menilai cara kerja aku...if they think i'm not a good worker..they can chase me out from their company...
perasaan aku sekarang?? sedey..untuk kawan-kawan yang sejiwa dengan aku...Happy sebab aku blah dr muka2 yg suka bermuka-muka sehingga aku pon jadi bermuka-muka..hadoi...susah hati sebab aku xtau jalan nak gie company baru...haha..gile xgile la aku nie..xkesah..janji aku hidop aku aman pasnie...keburukan yang ade dlm diri aku nie..aku nk tinggalkn di Company masuk company baru everything will be change...i wanna be a good worker as i can...doakan saya..InsyaAllah...until now..
Thanks to Sarina, K.ta, K.Mida & Ian...layan karoeke dengan saya td...hihi..u'ols mmg da best la..especially K.MIda..xpenah2 layan karoeke pon leh join same...then lagu nie ku tuju khas bwat korang...terbaek punya...haha...
Ku Ingin Selalu Di Samping Mu
Setelah kau pergi ku selalu berduka
Tak pernah tenteram di jiwa
Setelah kau tiada hatiku gelisah
Tiada tempatku bermanja
Wahai kekasih
Tidakkah kau tahu
Ku ingin selalu di sampingmu(2x)
Setiap masa hatiku tak lupa
Ku harap kau begitu jua
Di angin nan lalu
Ku sampaikan pesan
Padamu hai idaman kalbu
Di burung nan terbang
Ku kirimkan berita
Ku selalu menanti kau tiba
Setelah kau pergi ku selalu berduka
Tak pernah tenteram di jiwa
Setelah kau tiada hatiku gelisah
Tiada tempatku bermanja
Wahai kekasih
Tidakkah kau tahu
Ku ingin selalu di sampingmu(2x)
Setiap masa hatiku tak lupa
Ku harap kau begitu jua
Di angin nan lalu
Ku sampaikan pesan
Padamu hai idaman kalbu
Di burung nan terbang
Ku kirimkan berita
Ku selalu menanti kau tiba

2 comments:
mentang2 aku x online, byk giler ko dah lame hapdate blog... huhuhu...
sudah masuk opis baru ker nih??? aiseh, kena kuat semangat utk melangkah ke dunia baru... hehehe
hehehe~~
xtenteram jiwa kalu x hupdate..Wajib tau...
owh.blom lagi..tgh training kt Mnara TM...Hoho~ tq 4 da support..=)
Post a Comment