Tertanya-tanya aku pada lelaki yang suke mempermainkan hati Perempuan nie...
APA YANG KORANG NAK SEBENARNYA???
Nk someone yang setia, sayang,belai manja korang...of kos sebagai kekasih...Kami bwat semua tuh..tapi kenapa nk mempermainkan hati kami nie??? Ape yang kurang pada perempuan yang setia disisi korang tuh??? dan Jangan ingat kami cari Kekasih Hati ini untuk diPermainkan...tiada siapa nak dirinya dipermainkan...dan aku...seorang yang serius dalam sebuah relationship...dan aku boleh turut apa yang Korang nak...tp kenapa korang pandang perempuan lain jugak...Adilkah mcm tuh??? kalau Kekasih kamu tu pandang lelaki lain..tau plak kate Gatal...so korang tuh xgatal ker???
korang ade 9 akal with 1 nafsu..Dengan 9 akal tuh xbleh ker 1 akal tu berfikir tentang kesilapan yang korang dah laku dan perbetulkan balik..nie tidak 9 akal korang tuh..korang gunakan untuk tuk menipu dan terus menipu..mulut kata sayang tp dalam otak perempuan lain...kami memang ade 9 nafsu dan 1 akal..dengan 1 akal nie kami mampu sayang kamu dengan sepenuh hati..cuma payah nak kawal 9 nafsu dari meluahkan sesuatu yang tdak patut.
Kalau korang nak perempuan yang baik untuk diri korang...Korang pun kena jadi baik...jangan mimpi la nk dapat perempuan yang baik kalu sendiri pun xsedar diri lagi...cuba korang berada di tempat kami rase dan rase apa yang kami rase...maybe bukan sekarang..but Oneday bila Korang dh sayang seseorang dengan sepenuh hati dan tiba2 perempuan tu tinggalkan korang..time tu confirm airmata korang akan menitis..tp for sure korang salahkan ppuan tu jugak....padahal sebelum nie...dah puas dah korang mempermainkan hati dan perasaan wanita lain..yang tu korang xingat...
Fikir la sendiri...korang nie bukan budak2..dah tua boleh kawin dah..tp kalau korang xubah perangai, sampai kesudah la mcm tu jugak...Balasan yang korang dapat tuh sebenarnya adalah bayaran daripada airmata perempuan yang korang pernah mainkan...
aku xkata diri aku baik..aku pun mungkin ade kesilapan aku sendiri..cuma aku pasti..aku xpernah mainkan perasaan lelaki..cuma Allah suke menguji..aku terima..mungkin aku akan dapat yang lebih baik lagi lepas nie..siapa tahu...yang pasti aku memang berubah...aku berubah kerana Allah, kerana AKu sayang diri aku sendiri..Biar orang lain xsayang aku seperti mane aku sayang orang tuh pn..xpe...yang pasti aku xkan binasakan hidup aku hanya kerana seorang lelaki yang xboleh nk sayang aku sepenuh hatinya...Cinta xboleh di paksa..kelak ade pihak yang merana...
Tetapi........
Jangan Lupa...DOA orang yang teraniaya itu mudah dimakbulkan oleh Allah..Allah melihat dan mengetahui segalanya..Yang Baik datang dr Allah dan selebih emo diri aku sendri...
P/s: Kegeraman~~huh! Lega...

4 comments:
bagus huda ko luahkan... tp aku percaya klu dah dasar jgn x sedar di untung, mmg xkan peduli ape yg kite luahkan ni....
tp,
bile dah terkena batang hidung... dah tersungkur, baru sedar langit tinggi or rendah....
aku tujukan jugak luahan ini on be half hati aku jugak wat mamat pisang yang sial tuh
erm..ku tujukn jua pd manusia yg menyatakan kta nie suke serkap jarang memilih pasangan...
maknanye dlu pn aku serkap jarang la memilih dia..mujur xpnjg jodoh..syukur alhamdulillah..=)
n bagi yg rse sronok sgt mempermainkn hati wanita tu..just wait n see...Allah tu maha Adil..what u give u get back...
betul tu huda... aku pun tujukan pada yang berkenaan.... ape sal lar aku leh jumpe mamat sesengal mat pisang tuh...
erm,xpela...bnyk2 bsabar..
blom mse nk dketemukn dgn jodoh yg baik..huhu..
moga die dpt balasan yg setimpal..insyaAllah.
Post a Comment