Pages

ChaPteR TwO HunDrEd 4: DuRiaN

Salam Alaik'

hehehe...it's happen, weekend lepas..before my sis nk bersalin..my mum datang nak jage die..so disebabkan sy n my sis xbalik kampung dan sekarang adalah musim durian so my mum bawa khas dari kampung..Yummy...Durian dari dusun sendiri...memang terbaik...
aku plak..disebabkan dah lama xmakan..1 biji aku sorang duk hadap..hahaha..hambek ko..ala..benda bukan slalu pn..so xsalah kan...my sis yang nk beranak pagi esok pun sempat lg membedal...comfirm pasni Musa suke durian...Haderah n Muhammad da memang blacklist buah durian..hehehe...

::ha..yg berkain batik tuh my sis:




seronok bangat ade dusun sendiri nie..teringat mase baba mule2 beli dusun tuh dulu..beriye semua orang pie jage..dusun nie dekat ngan sungai..tp skrg sungainye dah cetek and penuh sampah..huhu..nak jejak kaki pun geli..silap2 bleh mgalami kegatalan..ingat lg arwah baba n mak siap berkampung kat dusun semata-mata nk jage buah bila tiba musim. Masak nasi pun guna kayu api..duduk dalam pondok jer time...huhu~~ siyes miss dat moment...sekarang..xde sape da nk bwat mcm tu..Dulu bersemangat la jugak...huhu..aisyeh..ok huda..xmo sedih2..anggap la itu suatu kenangan manis untuk diingati.


No comments: