Pages

ChaPteR HunDrEd 81: LaGeNDa BuDaK SeTaN


Salam Alaik'

semalam...pakat dengan dak Ofis..kami b4 pergi layan cerita Lagenda Budak Setan nie...Aku, Reen, Rozi a.k.a K.Ta & K.Pah...Jalan cerita memang best la..ade lawak2 ckit but memang sedih la cerita dia..tp ade gak scene2 yg macam xbrape nk logik yg membuatkn 1 pawagam gelak..hehehe..

Review cerita nie ckit:
Mengisahkan Kasyah seorang budak lelaki yang nakal belajar disebuah IPT then one day die terjatuh cinta dengan Junior die bernama Ayu dari situ la die mula berubah menjadi seorang yang baik. Ade la sedikit halangan cinta suci nie.

Comment:
Touching la jugak cite nie..nangis la jgk aku dibwatnye..Watak Suami Baran Que Haidar memang Tip Top...Seorang suami yang kejam dan sentiasa penuh dengan dendam. Cuma kelakar sedikit kat Nubhan..lakonan agak berlakon sangat..be real ckit la...jd lawak plak tengok die..mujur kuar kejap jer..Lakonan Lisa, Farid Kamil n Pengganti Lisa tu pun not bad la.Sekali tengok cite nie macam cerita Ali Setan cuma nie version moden ckit.hehe.

so Next Week..will be review for another movie plak..hehe..Nk saving punye pasal Cari tiket ari rabu jer..Murah ckit..hehe...so after watching movie nie..kitorg duk sakan bergambo around sunway piramid..last skali makan di Mc'D..Frust..Sebab xdapat mkn ayam goreng spicy...huhu..Tengah2 mkn tuh datang la Sales Man menjual perfume kt Kitorg..Giler Cheaper la Die Jual dua perfume time tuh..Lancome Hypnose dan Polo..tp kiteorg xminat bau die...huhu..so xbeli la..die jual satu rm80..sape giler perfume mau beli gak kot..

yang best tuh die kate Aku n K.Rozi...Student sekolah...Alamak..mudanye saye...hehe..cume ayat sini die tuh xleh blah la..menyebabkan Reen bengang..."U All berdua jelah and u x..." sambil menunjuk kearah aku n k.Ta then Reen..hehe...The point is..Reen lebih muda dari K.rozi...hahaha...lawak la plak kan...

Moral:
rasenye seribu dalam satu kot nak jumpa lelaki yang setia macam Kasyah tuh...huhu..die yang begitu setia pada cinta hatinya...dan betapa bersabarnye dia menghadapi setiap halangan dan dugaan untuk bersama dengan cinta hatinye..Kalau aku diketemukan dengan lelaki yang mcm tu...rase bersyukur sangat..malah Kasyah nie sanggup menerima kekurangan yang ade pada Ayu dan walaupun Si Ayu tuh berubah rupa namun cintanya tetap pada Ayu..itu yang aku rse cite nie sangat sweet la...in the reality World rsenye sukar untuk bertemu dengan lelaki yang macam tu.huhuhu~~

:: Me & Reen::

:: Me & Pah ::

:: Me & Miss Rozi ::

2 comments:

Imma Yusri said...

cetttt.. sudah layan LBS... same lar kite punyer pendapat... kuikui... yg xtahan ko leh lar jugak g ari rab amek tiket murah... klu aku jgn arap lar... mls giler kuar malam keje... hohoho

C'chanteque Manes said...

hehe..kan2..rajin la..ofis aku dekat jer ngan sunway piramid..pas keje trus jelah pie..kalu jauh n jln jam..xde hinginnye...lgpn buln nie weekend aku full..so xde ms nk tgk weekend..