Pages

ChaPteR HunDrEd 78: WeDdInG DaYs & ReUNiON SMKJ


Salam Alaik'

So...sambung kesah weekend aku...Ari Ahadnye plak Kenduri Kawen Sepupu lelaki aku aka Bestfwen aku jugak la nie..Sebab tu aku balik..kalu x..memang aku xbalik..penat dah aku melayan event..kalu aku xbalik sure die mengunkit kt aku.huhuhu...any Mohd Shah Hafizan & Balkish...Selamat Pengantin Baru, Semoga Kekal hingga ke Akhir Hayat...selamat sudah part die kn?? part aku lak bila??hehehe...lambat lagi yer..jangan ditanye..aku rse sepanjang aku kat kenduri tuh..itu ajelah soalan yang ditanye oleh sedara mara aku..huhu...

nk jer aku jawab.."tunggu shah dapat 2orang baby...kekeke" okey..yang bestnye tarikh shah kawen nie adalah tarikh reunion kitorang 4tahun dlu.iaitu 06/06/2006...now semua bertemu and berkumpul kembali pada 06/06/2010...dan insyaAllah...Hujung tahun akan ada Reunion besar2an untuk Alumni SMKJ 2002...wah..xsabar la nk gathering balik ngan korang...huhuhu...
:: Pic nie tercantik di Edit Oleh Syazana ::

aku plak siap try test menepung tawar lg...ecewah..nerbes la jugak..haha..tp best..1st time la kate kan..hehehe...

:: hahaha..aku siap request org amek pic lg ::

:: yg nie BFF aku ::

3 comments:

Imma Yusri said...

menepung tawar tu, amek berkat pengantin ek??? mane tau next wedding dia... hehehe

C'chanteque Manes said...

hehe..lebih kuang la...Bff aku tuh incoming..aku plak?? ko doa2kn la...huhu~~

Imma Yusri said...

amin... Insyaallah... patutlar merindu setengah mati, rupanyer, dah ade org yg mau dirindui... =)