.jpg)
Salam Alaik',
Yeaaahh..
.akhirnye..saye telah memiliki Eye Liner Gel from Maybelline..hik3..Suke2..aku bru pkai 2kali..Erm..Testimonialnye...Amat la bagus Eye Liner nie..kalu nk bwat cat eyes tu memang senang...lebih senang dr Liquid eye lines dan yang bagus ia tidak mencomotkn..i mean kalu tersalah pakai tuh senang sangat nk bersihkn berbanding Liquid eye liner...Nk pakai pn xbermasalah sangat..smooth n easy...So kepada korang nk cuba..selamat membeli..Aku bagi 4 bintang dr 5...hehehe..:: Hasilnyer....::
Less Make Up...
hahaha..nie berlaku semalam...ekceli bukan LESS memang Free Make Up...Bedak pun aku xpakai semalam...hahaha...Aku suke jer mcm tu...Natural Beauty..
Cewah...Muka nampak pucat jer..haha..Ok la..Tp ramai yang memberi Feedback tidak menyukainya...Muka macam Orang sakit..xcantik..so aku jawab cantik xpenting..janji bleh bwat keje...ngee~~dh la busy giler semalam..semua orang xde..aku sorg handle..then melayan Boss aku yg Bossy tuh..huhu...tp best jugak..mula2 masuk Ofis tuh...Baik jer die tegur..."Huda, u sakit ker??""No la Mr.Surin..I'm free Make Up today..."
"Owh...No Wonder la nampak mcm org sakit.." hehehe...aku rase ok jer muka xmake up nie..Korang jer yg xsuke..K.Ta lg jahat kate Muka aku mcm Makcik..huhu. Kejam Betul...apepun aku layankan jer..Aku cakap ngan K.Ta.."kalu ari2 sy gie keje mcm nie ok kn??" k.Ta kate "X OK..." hahaha..."sy rs sy lg cantik mcm nie la..."[hahaha...aku bab perasan serah la kt aku...] "Bnyak la uda...." Perempuan pn xsuke masalah la nie..at least kena pakai bedak sikit pun..kalu xpakai pape lansung rse selekeh pun yer gak...huhuhu~~
Piss Off...
Akhirnyer...arini meletop jugak aku marah assistant aku..hambek ko...2hari nie aku duk cuba bwat semua kerja yg aku suruh dibwat...Tergamam die td..aku bleh bwat semua keje tuh dengan baik skali..then aku Point balik..apsal ko xblek bwat??? makin lama makin teruk bwat keje..aku pun satu hal..kalu BF tuh cepat jer nk melenting..assistant sendri...Susah jer aku nk marah..but then sekali aku melenting kat die..xterjawab plak minah tuh...hehehe..kesian jugak..tp aku geram tersangat dh..xleh tahan dh..huhu..Esok ade event plak...Aih..dh la nak balik kg...huhuhu..tension2!!!
3 comments:
xnpk clear la..rege fix ke??xde less??
hehe..nnt aku buh pic len.
hurm..ade less..ko cr kt guardian or watson lg murah..baru rm31++..yg nie aku beli kt Jusco..dpt Rm35...
halu..
pasal eyeliner jell tu...waterproof yeh?
Post a Comment