Pages

ChaPteR NinETy FoUr: NeW LaYoUtS...NeW BlOgS...


Hurm...Lamenye xupdate blog kan...agak busy kebelakangan ini..dengan tugas wanita bekerjaya..Cewah... dan sebagai kekasih orang..kekeke...Perlu ker mention disini...hikhik...Gedik tul aku nie...hehehe...tetapi keadaan yang paling mencabar adalah sebagai wanita bkerjaya la...huhu...mane xnye kerja di office semakin bertambah sekarang nie..xlama lagi kitorang terpaksa pinda tempat..huhu..duduk berasingan dengan orang lain...Aku akan berada di bawah department SME bersama dengan bahar...Dia kire team leader aku la...

Oppsss...actually nak tanye pendapat korang...Haaa...amacam?? ok x layouts baru aku nie...cer bagi komen ckit..bukan setakat layouts jer...Name pun aku tukar yang baru..Eksen jer lebey name dalam English..tapi bukan aku rajin update blog in english pun..so aku tukar la name..something yang simple and nice..actually xabes edit lagi nie..semuanya dalam proses lagi..nie pun aku curik2 masa menulis blog..aku duk tunggu nak amek balik broadband dari angah aku..so leh la aku update blog kat rumah..xganggu waktu kije..hehehe..maaf yer boss...

Then...

Aku nak promote a new blog aku and mida..BFF aku..kitorang nak uat business online..so harap korang support la kitorang ek...blog nie pun xabes edit lagi..semuanya dalam proses...so korang enjoy la melihatnye ek...

[To link: Klik @ the Picture]

2 comments:

Imma Yusri said...

macam pindah umah baru jer aku rase... kekeke... tp layout ni rosak ker??? date dia undefined... nama blog aku suke... aku pun nak tukar gak lar name blog... hehehe...

ko dah x wat bisnes cupkek ker??? nengok bisnes baju lak...

C'chanteque Manes said...

huh! pasal rumah?? kalu bleh pindah memang aku nk pindah gak..huhu~~

Ha..tulah..aku pun perasan gak date tuh..nnt kena riki2 blek..

Business cupcakes tu in da proses..1st business BFF aku kawen nnt..die mintk aku uat 200 biji..yg 500 biji tu cancel sbb clash date dgn BFF aku kawen..hehe..

Lagipun duk survey avon kek yg elok..aku xde avon lg..leceh ckit nk bebusinessnye...huhuhu~~