Pages

ChaPteR TWeLvE: Am i BruTaL???

hehehe..yesterday one of my members chatting said that i am a brutal gurl...hurm.yerker..aku nie brutal?? actually we have been friends almost 4years..since i was 19 years old that time...tp xslalu la kami bchatting..dia pn jarang on9..maybe bz dgn study gaknye...dan yg bestnye kami akn bjumpa xlama lg..hahaha...this is a crazy things i will do..bcause sblum nie die nie ade relationship dgn one of my family members..hehehe...xleh bgtau detail...uatnye orang tu tbace blog nie naya aku..hehe..


actually.....
i'm not quite satisfied when he said i am brutal...huhuhu...dlu mungkin kot..dzaman remaja2..hehe..skrg ni dh dewasa...heh!! satu persoalan yg bernas..dewasa kah aku??haha..
yurp...mstila dewasa kan..klu x..jd budak kecik la memanjang...hehe...+__+
die pun xpenah jumpa sy lagi...so i want to see his reactions after dis...rasenyer sy nie xler brutal sgt..huhu..=(

so kt bawah nie ade beberapa pic minah brutal a.k.a diri aku ler...






Aku wanita punya hati nurani

Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta tlah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

(Korus I)
Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

(Korus II)
Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

(Ulang Korus I)
(Ulang Korus II)

aaa… Ku wanita
aaa… Ku wanita….
Yang hanya perlu kau fahami

(Ulang Korus I) (2x)

Oh apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Wanita… woohoo..
Ku Wanita… ooo…
Wanita…