actually.....
i'm not quite satisfied when he said i am brutal...huhuhu...dlu mungkin kot..dzaman remaja2..hehe..skrg ni dh dewasa...heh!! satu persoalan yg bernas..dewasa kah aku??haha..
yurp...mstila dewasa kan..klu x..jd budak kecik la memanjang...hehe...+__+
die pun xpenah jumpa sy lagi...so i want to see his reactions after dis...rasenyer sy nie xler brutal sgt..huhu..=(
so kt bawah nie ade beberapa pic minah brutal a.k.a diri aku ler...
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta tlah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga
Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini
Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza
Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..
(Korus I)
Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia
(Korus II)
Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..
(Ulang Korus I)
(Ulang Korus II)
aaa… Ku wanita
aaa… Ku wanita….
Yang hanya perlu kau fahami
(Ulang Korus I) (2x)
Oh apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..
Wanita… woohoo..
Ku Wanita… ooo…
Wanita…
.jpg)
